Sunday, October 18, 2009

Pertama...

Ini memang satu pengalaman yang "menarik"..Apa yang "menarik" ?

Pertama,blog saya telah digunakan sebagai tugasan..Satu blog harus dipaparkan seminggu.Mana ada pensyarah yang hebat macam ini. Ok,walaupun dahsyat tapi ia juga membantu saya membukakan blog peribadi yang pertama ini..

Kedua,tiga bulan yang lepas,bahasa dalam facebook saya pula ditukar dari BI ke BI..Alasannya,kita sekarang belajar BM dalam multumedia, terpaksalah tukar..Yang paling hebat, mana ada orang memaparkan teka-teki dan pantun dalam blog..yeah,pelajat dr. yang hebat semua buat tugasan ini...memang susah tapi telah mengeratkan hubungan dengan kawan pula secara tidak langsung(saya haraplah).

Ketiga,kali pertama saya mendengar "e-sastera"..Apa benda ini?Rupa-rupa laman web yang tentang kesusasteraan melayu..Aduh, satu lagi tugasan yang sakit kepala..

Keempat, soal selidik yang mengambil masa yang lama untuk disiap...Terpaksa saya meminta tolong dari rakan-rakan sekolah saya..Kali pertama lagi kita semua membuat tugasan seperti ini, tapi dapat juga saya menghantarnya dalam tempoh yang ditentukan.

Kursus ini memang "menarik" diajar oleh beliau..Sebab mana ada pensyarah yang berikan tugasan lagi lepas peperiksaan akhir, beliaulah orang yang pertama...

No comments:

Post a Comment